Angielski dla IT

"Angielski dla specjalistów IT” – to specjalistyczny kurs przeznaczony dla pracowników firm IT. Jeśli chcesz szybko opanować profesjonalne słownictwo, zwykłe kursy angielskiego i podręczniki nie są tu zbyt skuteczne, ponieważ nie znajdziesz w nich aktualnych słów i zwrotów używanych w branży IT. W komunikacji z zagranicznymi klientami ważne jest także rozumienie różnic kulturowych, specyficznych wyrażeń i zwrotów językowych, a pomóc w tym może tylko praktyka rozmów na konkretne tematy.

Ten kurs jest idealny dla:

  • osób, które dopiero zaczynają rozwijać się w dowolnym zawodzie IT

  • pracowników firm IT, którzy chcą awansować na wyższe stanowiska i pracować nad projektami w języku angielskim

Cechy kursu

  • Angielski biznesowy z profesjonalną terminologią:

  • praktyka żywej komunikacji dla efektywnej współpracy z zagranicznymi klientami

  • poprawny angielski do pisania CV, prowadzenia dokumentacji, opisywania projektów

  • dostępne formy nauki: szkolenia korporacyjne, grupowe lub indywidualne

Zalety kursu

  1. Żywe dialogi z imitacją rzeczywistych sytuacji, które są odtwarzane podczas zajęć.
  2. Nauka gramatyki konwersacyjnej do prawidłowego tworzenia zdań.
  3. Rozszerzanie słownictwa poprzez intensywne przyswajanie terminologii związanej z branżą IT.
  4. Pokonywanie bariery językowej, swobodna komunikacja na tematy codzienne i zawodowe.
  5. Ponad 9 lat uczymy angielskiego specjalistów IT na różnych poziomach i w różnych specjalnościach.
  6. Do 40% naszych studentów pracuje lub planuje rozwój w branży IT.

Po kursie będziesz mógł:

  • Łatwo rozmawiać na rozmowach kwalifikacyjnych i zdobywać wysoko opłacane stanowisko w firmie IT.

  • Pewnie przeprowadzać prezentację swojej pracy klientowi i odpowiadać na pytania.

  • Skutecznie komunikować się w projekcie, przekazywać swoje wizje klientom i kolegom z zespołu.

Program kursu

  1. CV & Interview: tworzenie CV, rozmowa kwalifikacyjna, opowiadanie o sobie, cele, talenty, osiągnięcia
  2. Technical Interview: doświadczenie techniczne, technologie, narzędzia, opis poprzednich projektów
  3. Customer Interview: rozmowa z klientem na projekt
  4. Software Development Life Cycle (SDLC): analiza etapów rozwoju oprogramowania, zasady działania firmy IT
  5. Development Team & Customer: komunikacja ustna z klientem i kolegami z zespołu, small talk, kultura korporacyjna
  6. Business Correspondence: korespondencja biznesowa, pisanie maili, etykieta
  7. Development Team (native speakers): komunikacja biznesowa i korespondencja z native speakerami
  8. Work on a Project: terminologia Agile/Scrum, sprinty, planning poker, korzyści Scrum
  9. Work on a Project: daily status meeting, wymagania do zadania, problem
  10. Work on a Project: slack time (współpraca w zespole), backlog refinement, ocena i planowanie sprintu
  11. Work on a Project: demonstracja pracy, retrospektywa scrumowa
  • Czas trwania11 lekcji po 90 minut